Monday 25 November 2013

ASB- 26.11.2013 (akhir 2013)


 penyata menghampiri 2 muka surat

Simpanan seterusnya
Masuk: RM 1,507.00
Keluar: RM 0
Jumlah: RM 12,028.00

Simpanan untuk bulan ini sebelum tutup operasi asb untuk pengiraan dividen pada 12 nanti.
Aku masuk awal untuk mendapatkan dividen penuh bagi bulan Desember depan.

Jadi akaun ini akan aku simpan elok-elok dan akan kembali pada bulan January 2014 nanti.
Alhamdulillah segala simpanan ini mengikut apa yang dijadualkan.

Sungguh tak sabar menunggu dividen walau mungkin dapa sikit je..tapi boleh ibarat duit motivasi bagi aku.

Selalu aku gunakan istilah "tunggu gaji" utk apa-apa pembelian yang tak penting. Kalau anak2 nak mainan aku akan cakap "tunggu ayah gaji baru ayah beli ye" pastu masuk kedai rm2 beli mainan.



No comments:

Post a Comment